 |
«Σχολική μελέτη και επίδοση»: Ομάδα συμβουλευτικής γονέων |
 |
|
Εστιασμένη στα θέματα που συναντούν οι γονείς που έχουν παιδιά σχολικής ηλικίας είναι η νέα ομάδα συμβουλευτικής γονέων, του Κέντρου Πρόληψης ΠΥΞΙΔΑ, υπό το τίτλο «Σχολική μελέτη και επίδοση», η οποία άρχισε τη λειτουργία της την Τετάρτη 3 Νοεμβρίου και ολοκληρώνεται μετά από οχτώ συναντήσεις στις 22 Δεκεμβρίου 2010.
Η σχέση οικογένειας και σχολείου βρίσκεται στο επίκεντρο του προβληματισμού της ομάδας αυτής. Σύμφωνα με τους ειδικούς, η σχολική επίδοση ανησυχεί και προβληματίζει τους γονείς και αποτελεί ένα από τα ζητήματα εκείνα που προκαλούν συγκρούσεις και εντάσεις στα μέλη της οικογένειας.
Η χαμηλή σχολική επίδοση συχνά αποδίδεται στη χαμηλή νοημοσύνη ή την τεμπελιά του μαθητή. Ωστόσο, η έλλειψη διάθεσης του παιδιού να μελετήσει και η εσκεμμένη άρνησή του να εργαστεί, δε συνδέονται μόνο με το νοητικό δυναμικό του αλλά και με τη δομή και τον τρόπο λειτουργίας της οικογένειάς του, με γεγονότα ζωής ενδεχομένως τραυματικά, με συμβάντα που αφορούν την κοινωνική ζωή του.
Τα παιδιά έχουν ανάγκη να αισθάνονται αποδεκτά και ικανά, να αισθάνονται περήφανα για τον εαυτό τους, να δοκιμάζονται και μέσα από τις εμπειρίες τους να συνειδητοποιούν τις δυνατότητες και τα όρια τους. Με αυτό τον τρόπο μαθαίνουν να αγαπούν και να εκτιμούν τον εαυτό τους. Οι γονείς και οι δάσκαλοι είναι αυτοί που μπορούν να σταθούν πλάϊ τους σε αυτή τους την προσπάθεια.
Οι συναντήσεις της ομάδας πραγματοποιούνται με θέματα συζήτησης όπως: Μελέτη και επίδοση στη σχολική ηλικία, Δυσκολίες προσαρμογής στο σχολείο, Άγχος και σχολική άρνηση, Η επικοινωνία στην οικογένεια, Επίλυση συγκρούσεων με τα παιδιά, Όρια και κανόνες στην οικογένεια, Τεχνικές για ευχάριστο διάβασμα, και Οργάνωση μελέτης.
Οι συναντήσεις της ομάδας πραγματοποιούνται κάθε Τετάρτη πρωί από 9 έως 11, στο χώρο της ΠΥΞΙΔΑΣ. Για περισσότερες πληροφορίες – δηλώσεις συμμετοχής επικοινωνήστε με τη γραμματεία του Κέντρου Πρόληψης ΠΥΞΙΔΑ (Επταπυργίου 151), στα τηλ. 2310 202015 & 2310 204453.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Προγράμματα για γονείς |
|
|
|
|
|
|
 |