phone2310.202015     mailΑυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.mapΧάρτης

Διαδικτυακή ομάδα για γονείς παιδιών Δημοτικού Σχολείου

♦ Θα λειτουργήσει από το Κέντρο Πρόληψης «ΠΥΞΙΔΑ» με περιορισμένο αριθμό συμμετοχών ♦ Διαδικτυακά και οι δηλώσεις συμμετοχής των γονέων

 

     Νέα Διαδικτυακή Ομάδα υποστήριξης γονέων διοργανώνεται από το Κέντρο Πρόληψης των Εξαρτήσεων και Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας «ΠΥΞΙΔΑ».

     Αυτή τη φορά απευθύνεται στους παιδιών Δημοτικού Σχολείου, και με θέμα το ρόλο των γονέων στην προσαρμογή των παιδιών στο σχολείο                        και τη μελέτη τους στο σπίτι.

     Η Διαδικτυακή Ομάδα θα ολοκληρωθεί σε πέντε συναντήσεις (κάθε Τετάρτη 4μ.μ.-5:30 μ.μ.), με έναρξη την Τετάρτη 18 Νοεμβρίου 2020.

     Η συμμετοχή είναι δωρεάν, ενώ ο αριθμός των συμμετοχών θα είναι περιορισμένος.

     Για το λόγο αυτόν οι ενδιαφερόμενοι γονείς θα πρέπει να εγγραφούν ηλεκτρονικά (https://www.pyxida.org.gr/index.php/events/9-diadiktyaki-omada-gia-goneis-paidion-dimotikoy-eimai-goneas-kai-oxi-daskalos-alla-me-noiazei-i-zoi-tou-paidioy-mou-sto-sxoleio?date=2020-11-18-16-00)

     Οι συμμετέχοντας το μόνο που χρειάζεται είναι να έχουν την απαραίτητη τεχνολογία για να μπορούν να συμμετέχουν στις συναντήσεις της Ομάδας που θα γίνονται στην πλατφόρμα zoom.

     Σκοπός της λειτουργίας της Ομάδας, η οποία θα λειτουργήσει υπό την ευθύνη και συντονισμό της Μαρίας Κυριακίδου (Msc Ψυχολόγος, Αν. Επιστημονική Υπεύθυνη της «ΠΥΞΙΔΑΣ», η Σταυρούλα Βερβερίδου και Ιφιγένεια Καραμφίλλη (Ψυχολόγοι, μεταπτυχιακές φοιτήτριες σχολικής ψυχολογίας, ασκούμενες στην «ΠΥΞΙΔΑ»), είναι:

  • να βοηθηθούν οι γονείς να εμπλακούν στη μελέτη των παιδιών τους με τρόπο που προάγει την αυτονομία των παιδιών και ενισχύει τα μαθησιακά τους αποτελέσματα,
  • να δημιουργήσουν οι γονείς ένα θετικό συναισθηματικό κλίμα και να αντιμετωπίσουν συγκρούσεις και δύσκολα συναισθήματα που συχνά προκύπτουν στην αλληλεπίδραση γονέα- παιδιού κατά τη σχολική μελέτη,
  • να ενισχυθεί ο γονεϊκός ρόλος αναφορικά με τη γενικότερη προσαρμογή του παιδιού στο σχολείο καθώς η μαθησιακή προσαρμογή ενός παιδιού είναι αλληλένδετη με την παράλληλη συναισθηματική και κοινωνική του προσαρμογή.

 

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ-ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ:

Κέντρο Πρόληψης «ΠΥΞΙΔΑ» - Γ. Τσαρούχη 3, Συκιές

-Τηλ. & Fax: 2310.202015, 2310.204453 - email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.  -  www.pyxida.org.gr