phone2310.202015     mailΑυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.mapΧάρτης

Σεμινάρια για τελειόφοιτους μαθητές ενόψει των Πανελλαδικών Εξετάσεων

♦ Η «Πυξίδα» στα Λύκεια για την υποστήριξη των υποψηφίων και των γονέων στη διαχείριση του άγχους

     Μπαράζ δράσεων στα Λύκεια υλοποιεί το Κέντρο Πρόληψης «Πυξίδα» μέσα στο Μάιο, με τη λήξη των μαθημάτων προ των πυλών, στις 20 Μαΐου.
     Το άγχος των εξετάσεων των μαθητών, αλλά… και των γονέων, κορυφώνεται, δεδομένου ότι φέτος, μετά από δύο χρόνια, είναι η πρώτη χρονιά που θα διενεργηθούν δια ζώσης γραπτές εξετάσεις.
Ιδιαίτερη φροντίδα και καθοδήγηση αξίζει να δοθεί τους μαθητές της Γ΄ Λυκείου που αντιμετωπίζουν την πρόκληση των Πανελλαδικών Εξετάσεων.       Στο πλαίσιο αυτό πραγματοποιήθηκε ένα δίωρο διαδικτυακό εκπαιδευτικό σεμινάριο για τους τελειόφοιτους μαθητές του 1ου ΕΠΑΛ Συκεών, με τη στήριξη του διευθυντή κ. Στέλιου Μπουλταδάκη και την ενεργό συμμετοχή της εκπαιδευτικού Μαρίας Θωμαΐδου.
     Κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου αυτού, το οποίο διενεργήθηκε από τα στελέχη της «Πυξίδας» κα. Χρυσάνθη Κολύβα και κ. Τάσο Κουφοκώτσιο, οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν σχετικά με τους μηχανισμούς άγχους καθώς και με στρατηγικές που μπορούν να χρησιμοποιήσουν, ώστε να διαχειριστούν το άγχος των εξετάσεων και να το διατηρήσουν σε ωφέλιμα για τους ίδιους επίπεδα.
     Για τους γονείς των μαθητών της Α΄ και Β΄ Λυκείου υλοποιήθηκε μια δίωρη διαδικτυακή συνάντηση ευαισθητοποίησης με θέμα «Ο ρόλος των γονιών στη μαθησιακή διαδικασία και τη σχολική μελέτη των εφήβων. Θέματα επικοινωνίας και οριοθέτησης». Στη συνάντηση αυτή συμμετείχαν γονείς από το 1ο ΓΕΛ Συκεών, το 2ο ΓΕΛ Συκεών, το 1ο ΓΕΛ Νεάπολης, το 2ο ΓΕΛ Νεάπολης, το Πειραματικό Λύκειο Νεάπολης, το Γενικό Λύκειο Ασσήρου και το ΓΕΛ Πεύκων.
     Περιγράφηκαν εκτενώς οι συναισθηματικές και βιολογικές παράμετροι που συνδέονται με τη μάθηση κατά την εφηβική ηλικία, καθώς και ο ρόλος των γονέων, και δόθηκαν απαντήσεις σε ερωτήματα και ανησυχίες. Μέσα από τη χρήση υλικού προερχόμενου από την ομηρική Οδύσσεια, οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να προσεγγίσουν τη μάθηση ως διαδικασία, το καβαφικό «ταξίδι» που πάντα σε αποζημιώνει, και τη γνώση ως τον τελικό προορισμό της «Ιθάκης».
     Και οι δύο δράσεις εντάσσονται στο πλαίσιο της συνεργασίας της «Πυξίδας» με τη σχολική Κοινότητα και αποσκοπούν στη στήριξη μαθητών και γονέων κατά τη δύσκολη περίοδο των ενδοσχολικών και των Πανελλαδικών Εξετάσεων.